Konstruktivistische Grounded Theory für die Erforschung von Bildungskontexten

Szamosi, Barna (2023) Konstruktivistische Grounded Theory für die Erforschung von Bildungskontexten Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien. 13. pp. 195-211.

[thumbnail of 195_Szamosi.pdf] pdf
195_Szamosi.pdf

Download (719kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46434/ActaUnivEszterhazyGerman....
Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Szamosi, Barna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: német
Kötetszám: 13.
DOI azonosító: 10.46434/ActaUnivEszterhazyGerman.2023.195
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 23 Jan 2024 13:31
Utolsó módosítás: 23 Jan 2024 13:31
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7911
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet