Szamosi, Barna (2023) Konstruktivistische Grounded Theory für die Erforschung von Bildungskontexten Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien. 13. pp. 195-211.
|
pdf
195_Szamosi.pdf Download (719kB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46434/ActaUnivEszterhazyGerman....
| Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Szamosi, Barna NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | német |
| Kötetszám: | 13. |
| DOI azonosító: | 10.46434/ActaUnivEszterhazyGerman.2023.195 |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 23 Jan 2024 13:31 |
| Utolsó módosítás: | 23 Jan 2024 13:31 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7911 |
![]() |
Tétel nézet |
