Hogyan támogassuk az intellektuális képességzavart mutató gyermekeket?

Márkus, Eszter, Katona, Nóra (2020) Hogyan támogassuk az intellektuális képességzavart mutató gyermekeket? : Útmutató a súlyosan-halmozottan fogyatékos tanulók integrált neveléséhez. Oktatás 2030 - Eszterházy Károly Egyetem. ISBN 978-615-5297-97-7

[thumbnail of utmutato-a-sulyosan-halmozottan-fogyatekos-tanulok-integralt-nevelesehez..pdf] pdf
utmutato-a-sulyosan-halmozottan-fogyatekos-tanulok-integralt-nevelesehez..pdf

Download (2MB) [error in script]
Mű típusa: Könyv - Book
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Márkus, Eszter
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Katona, Nóra
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerkesztő
Megjegyzés: Ez a kiadvány az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 azonosító számú, „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása" című kiemelt projekt Tartalomfejlesztési alprojektje (Oktatás 2030 Tanulástudományi Kutatócsoport, EKE) keretében valósult meg.
Nyelv: magyar
Sorozati cím: Tantervi és módszertani útmutató füzetek
Oldalszám: 40
ISBN: 978-615-5297-97-7
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 15 Okt 2021 09:09
Utolsó módosítás: 15 Okt 2021 09:09
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7120
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet