Egy sajátos Menón-paradoxon az anyanyelvoktatásban, avagy a stilisztika mint figyelmi tréning

Simon, Gábor (2020) Egy sajátos Menón-paradoxon az anyanyelvoktatásban, avagy a stilisztika mint figyelmi tréning In: A nyelv perspektívája az oktatásban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 159-171.

[img] pdf
159_171_Simon.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/Pelikon2018.2020.159
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Simon, GáborNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Megjegyzés: A tanulmány elkészítését a Tématerületi Kiválósági Program (Közösségépítés / család és nemzet / hagyomány és innováció), valamint az NKFIH K 129040 sz. pályázata támogatta.
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/Pelikon2018.2020.159
Könyv alcíme: Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból
ISBN: 978-963-496-168-0
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 18 Dec 2020 16:34
Utolsó módosítás: 18 Dec 2020 16:34
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6763
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet