Simon, Gábor (2020) Egy sajátos Menón-paradoxon az anyanyelvoktatásban, avagy a stilisztika mint figyelmi tréning In: A nyelv perspektívája az oktatásban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 159-171.
pdf
159_171_Simon.pdf Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/Pelikon2018.2020.159
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Megjegyzés: | A tanulmány elkészítését a Tématerületi Kiválósági Program (Közösségépítés / család és nemzet / hagyomány és innováció), valamint az NKFIH K 129040 sz. pályázata támogatta. | ||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.17048/Pelikon2018.2020.159 | ||||||||
Könyv alcíme: | Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból | ||||||||
ISBN: | 978-963-496-168-0 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 18 Dec 2020 16:34 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 18 Dec 2020 16:34 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6763 |
Tétel nézet |