A pedagógus tanácsadó szerepének vizsgálata

Nagy-Kovács, Erika (2017) A pedagógus tanácsadó szerepének vizsgálata In: Tudás és innováció a XXI. század gazdaságában : Válogatás a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar oktatóinak 2016-os tanulmányaiból (Magyar Tudomány Ünnepe 2016). Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 276-293.

[img] pdf
276_293_Nagy Kovács.pdf

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Az iskola pszichológiai kultúrájának növelése az oktatásügy fontos és ma már hazánkban is felismert feladata. A kultúra átadása során a művelődési hátrányok kompenzálását szem előtt tartva kell a hátrányokat, a művelődési egyenetlenségeket mérsékelni. Publikációmban a tanár-diák kapcsolatát feltáró, majd az iskolapszichológus szerepét elemző szakirodalmat mutatom be, a teljesség igénye nélkül, csak a legfontosabb irodalmakra alapozva. 2016 tavaszán egy vidéki főiskolán végeztem kérdőívezést a címben szereplő témakörben. A pedagógus segítő szerepéről és a feketepedagógiáról kapott eredményeim adatait összevetem a téma egyik jeles képviselője által 2003-2004-ben végzett elemzés következtetéseivel.

Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Nagy-Kovács, ErikaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: pedagógus, iskolapszichológus, segítőszerep, feketepedagógia
Nyelv: magyar
ISBN: 978-615-5621-49-9
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 14 Jún 2020 14:38
Utolsó módosítás: 14 Jún 2020 14:38
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5452
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet