Nagy-Kovács, Erika (2017) A pedagógus tanácsadó szerepének vizsgálata In: Tudás és innováció a XXI. század gazdaságában : Válogatás a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar oktatóinak 2016-os tanulmányaiból (Magyar Tudomány Ünnepe 2016). Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 276-293.
pdf
276_293_Nagy Kovács.pdf Download (2MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Az iskola pszichológiai kultúrájának növelése az oktatásügy fontos és ma már hazánkban is felismert feladata. A kultúra átadása során a művelődési hátrányok kompenzálását szem előtt tartva kell a hátrányokat, a művelődési egyenetlenségeket mérsékelni. Publikációmban a tanár-diák kapcsolatát feltáró, majd az iskolapszichológus szerepét elemző szakirodalmat mutatom be, a teljesség igénye nélkül, csak a legfontosabb irodalmakra alapozva. 2016 tavaszán egy vidéki főiskolán végeztem kérdőívezést a címben szereplő témakörben. A pedagógus segítő szerepéről és a feketepedagógiáról kapott eredményeim adatait összevetem a téma egyik jeles képviselője által 2003-2004-ben végzett elemzés következtetéseivel.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Nagy-Kovács, Erika NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | pedagógus, iskolapszichológus, segítőszerep, feketepedagógia |
Nyelv: | magyar |
ISBN: | 978-615-5621-49-9 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 14 Jún 2020 14:38 |
Utolsó módosítás: | 14 Jún 2020 14:38 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5452 |
Tétel nézet |