Borturizmus egy kicsit másképp

Pallás, Edit (2017) Borturizmus egy kicsit másképp : Best practice Németországból. In: Tudás és innováció a XXI. század gazdaságában : Válogatás a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar oktatóinak 2016-os tanulmányaiból (Magyar Tudomány Ünnepe 2016). Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 220-230.

[thumbnail of 220_230_Pallás.pdf] pdf
220_230_Pallás.pdf

Download (4MB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

A Franken borvidék (Németország) a borturizmus terén élen jár. Az elmúlt 10 évben egy komoly borturisztikai szolgáltatói hálózatot építettek ki, melyben a borászatok, turisztikai szakemberek, a közszféra és a gazdaság szereplői egyaránt fontos szerepet vállalnak. Együttműködésük szilárd alapját egy közösen fejlesztett és jól működő stratégia képezi. A közösségi marketing az egyik legfontosabb eleme ennek a stratégiának, mely segítségével egy olyan imázst sikerült kialakítani, amelyik alkalmas a borrégió azonosítására kül- és belföldön egyaránt. A desztinációt mindenütt áthatja a bor jelenléte, legyen az szálláshely, gasztronómia vagy rendezvény, a bor biztosan jelen van valamilyen formában, láthatóan meghatározza a helyi lakosság életét is.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Pallás, Edit
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: borturizmus, marketing, élmény, minőségbiztosítás
Nyelv: magyar
ISBN: 978-615-5621-49-9
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 14 Jún 2020 14:29
Utolsó módosítás: 14 Jún 2020 14:29
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5447
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet