Eszes, Barbara, Furcsa, Laura (2018) A diszkalkulia megítélése a gyakorló pedagógusok és pedagógusjelöltek körében Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 115-130. ISSN 0230-0435
pdf
115_130_Eszes.pdf Download (1MB) [error in script] |
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Eszes, Barbara NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Furcsa, Laura NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Nyelv: | magyar |
ISSN: | 0230-0435 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 12 Okt 2019 07:16 |
Utolsó módosítás: | 12 Okt 2019 07:16 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4534 |
Tétel nézet |