A diszkalkulia megítélése a gyakorló pedagógusok és pedagógusjelöltek körében

Eszes, Barbara, Furcsa, Laura (2018) A diszkalkulia megítélése a gyakorló pedagógusok és pedagógusjelöltek körében Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 115-130. ISSN 0230-0435

[thumbnail of 115_130_Eszes.pdf] pdf
115_130_Eszes.pdf

Download (1MB) [error in script]
Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Eszes, Barbara
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Furcsa, Laura
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Nyelv: magyar
ISSN: 0230-0435
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 12 Okt 2019 07:16
Utolsó módosítás: 12 Okt 2019 07:16
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4534
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet