Tomori, Tímea (2018) Iskolai időgazdálkodási problémák az intézményesített kultúrában Paideia (VI/1.). pp. 229-239. ISSN 2631-1666
pdf
229-239_Tomori.pdf Download (218kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
The information society is an era of information smog that impacts our lives considerably. We are less and less capable to get rid of the vast amount of information that we receive immediately, thus it is growingly difficult to live our normal lives. As a consequence, our habits of time management are changing. In the corporate world, this is well recognised by institutionalising time management trainings. Taking these as a model, educational institutions could also introduce such trainings. Therefore, it is worth to examine, what methods and forms of education could be best applied for time management pedagogy.
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Tomori, Tímea NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | Magyar |
DOI azonosító: | 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.229 |
ISSN: | 2631-1666 |
Felhasználó: | Lilla Gyurgyik |
Dátum: | 25 Máj 2019 06:35 |
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2019 11:22 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3845 |
Tétel nézet |