A teljeskörű nevelés lehetőségei

Fodor, Zoltán (2018) A teljeskörű nevelés lehetőségei : Kutatási eredmények elemzése pályakezdőknek a tanórán kívüli tanulói tevékenységek szervezéséhez, azaz a csengőszó rejtett üzenete. Paideia (VI/1.). pp. 113-126. ISSN 2631-1666

[thumbnail of 113-126_Fodor.pdf] pdf
113-126_Fodor.pdf

Download (261kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

This paper examines the effects of teaching outside the classroom, testing the following hypotheses: Girls are more satisfied with the breaks than boys, as they refresh themselves quicker. With the growing age, pupils are more willing to participate in co-educated activities and prepare for the classes more thoroughly. They do not prefer ask for teachers’ help, because they like it to seek it themeselves.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Fodor, Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: Magyar
DOI azonosító: 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.113
ISSN: 2631-1666
Felhasználó: Lilla Gyurgyik
Dátum: 25 Máj 2019 06:33
Utolsó módosítás: 29 Máj 2019 10:49
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3835
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet