Tudományterület szerző szerint "Tóthné Parázsó, Lenke"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 10.

Tóthné Parázsó, Lenke (2002) Az interaktív tanítási-tanulási stratégiák : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 144-157. ISSN 1587-9496

Antal, Péter, Tóthné Parázsó, Lenke (2005) Az online tananyagok szerepe a készségek, képességek elsajátításában In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 106-111.

Tóthné Parázsó, Lenke (2020) Digitális intelligencia – készségek a sikeres digitális élethez In: A kultúraváltás hatása az egyéni kompetenciákra: a digitális kompetencia modelljei. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 106-118.

Tóthné Parázsó, Lenke (2012) Online teszt és tudásszintmérés In: Agria Media 2011 : „Az információs társadalom az alkotó tudás társadalmának digitális előtere. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 117-125.

Tóthné Parázsó, Lenke (2020) Teljesítményértékelés elektronikus tanulási környezetben In: A kultúraváltás hatása az egyéni kompetenciákra: a digitális kompetencia modelljei. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 119-142.

Tóthné Parázsó, Lenke, Antal, Péter (2007) A divergens gondolkodás szerepe az e-tanulás hatékonyságában In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 29-40.

Tóthné Parázsó, Lenke (2003) Új tanítási-tanulási elvárások a felsőoktatásban In: Agria Media 2002 : Az elektronikus tanulás a III. évezred pedagógiai kihívása. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 378-387.

Tóthné Parázsó, Lenke, Elek, Elemérné (1997) A képírás szerepe a vizuális nevelésben Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 23. köt.). Tanulmányok az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Technicae Metodi Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 61-69. ISSN 1417-0868

Tóthné Parázsó, Lenke (2018) Értékelés–mérés tapasztalatai a pedagógiai gyakorlatban In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 141-147.

Tóthné Parázsó, Lenke (1991) A tanári szemléltetés és a tanulói aktivitás a középfokú kémiaoktatásban (1850-1945) Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 20. köt.). Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Chemiae et Technicae Metodi. pp. 101-110. ISSN 2039-1422

A lista elkészítésének dátuma Fri Dec 27 17:30:37 2024 CET.