Tóthné Parázsó, Lenke
(2002)
Az interaktív tanítási-tanulási stratégiák
: Doktori (PhD) értekezés.
Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium.
pp. 144-157.
ISSN 1587-9496
Mű típusa: |
Folyóiratcikk
|
Szerző: |
Szerző neve | MTMT azonosító | ORCID azonosító | Közreműködés |
---|
Tóthné Parázsó, Lenke | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző |
|
Megjegyzés: |
Védés helye és ideje: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Budapest, 2002 |
Nyelv: |
magyar |
ISSN: |
1587-9496 |
Felhasználó: |
Adrien Kiss
|
Dátum: |
06 Aug 2018 06:32 |
Utolsó módosítás: |
06 Aug 2018 06:32 |
URI: |
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/1461 |
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
|
Tétel nézet |