Tóthné Parázsó, Lenke (2002) Az interaktív tanítási-tanulási stratégiák : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 144-157. ISSN 1587-9496
Előnézet  | 
            
              
pdf
 144-157_Tothne.pdf Download (7MB) | Előnézet [error in script]  | 
          
| Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article | 
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Tóthné Parázsó, Lenke NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző  | 
        
| Megjegyzés: | Védés helye és ideje: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Budapest, 2002 | 
| Nyelv: | magyar | 
| ISSN: | 1587-9496 | 
| Felhasználó: | Adrien Kiss | 
| Dátum: | 06 Aug 2018 06:32 | 
| Utolsó módosítás: | 06 Aug 2018 06:32 | 
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/1461 | 
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        