Az interaktív tanítási-tanulási stratégiák

Tóthné Parázsó, Lenke (2002) Az interaktív tanítási-tanulási stratégiák : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 144-157. ISSN 1587-9496

[thumbnail of 144-157_Tothne.pdf]
Előnézet
pdf
144-157_Tothne.pdf

Download (7MB) | Előnézet [error in script]
Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Tóthné Parázsó, Lenke
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Megjegyzés: Védés helye és ideje: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Budapest, 2002
Nyelv: magyar
ISSN: 1587-9496
Felhasználó: Adrien Kiss
Dátum: 06 Aug 2018 06:32
Utolsó módosítás: 06 Aug 2018 06:32
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/1461
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet