Tudományterület szerző szerint "Kvaszingerné Prantner, Csilla"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 11.

Folyóiratcikk - Journal article

Antal, Károly, Kvaszingerné Prantner, Csilla, Emri, Zsuzsa (2017) What EEG can tell us about learning? Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 44. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 55-65.

Könyv - Book

Nádasi, András, Lengyelné Molnár, Tünde, Antal, Péter, Czeglédi, László, Kis-Tóth, Lajos, Göncziné Kapros, Katalin, Kvaszingerné Prantner, Csilla (2018) Agria Média 2017 - „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” : Agria Média 2017 – XII. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás ; ICI-15 Nemzetközi Informatikai Konferencia (Eger, 2017. október 11–13.). Eger, Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5621-86-4 (PDF)

Borbás, László, Hadnagy, József, Hatvani, Andrea, Kvaszingerné Prantner, Csilla, Simándi, Szilvia, Verók, Attila, Virág, Irén (2017) Tehetségfüzet 3. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Borbás, László, Csüllög, Judit, Hadnagy, József, Kvaszingerné Prantner, Csilla, Simándi, Szilvia, Verók, Attila, Virág, Irén (2018) Tehetségfüzet 4. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Borbás, László, Csüllög, Judit, Emri, Zsuzsanna, Hadnagy, József, Kvaszingerné Prantner, Csilla, Simándi, Szilvia, Verók, Attila, Virág, Irén (2019) Tehetségfüzet 5. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Könyvrészlet - Book section

Kvaszingerné Prantner, Csilla (2012) Az oktatói portálok oktatásban betöltött szerepe In: Agria Media 2011 : „Az információs társadalom az alkotó tudás társadalmának digitális előtere. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 164-169.

Kvaszingerné Prantner, Csilla (2020) A DIGCOMP 1.0 és a DIGCOMP 2.0 In: A kultúraváltás hatása az egyéni kompetenciákra: a digitális kompetencia modelljei. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 58-73.

Emri, Zsuzsa, Antal, Károly, Csordás, Georgina, Kvaszingerné Prantner, Csilla, Kissné Zsámboki, Réka (2021) EEG mérés pedagógiai alkalmazási lehetőségei In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 271-282.

Pap, Melinda, Kvaszingerné Prantner, Csilla, Vígh, Imre (2021) Experiences of the NKP 2.0 educational portal during COVID-19 pandemic induced online education In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 231-243.

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Emri, Zsuzsanna (2018) Hogyan támogatható a tanulás vizsgálata Emotiv EPOC EEG eszközzel? In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 157-165.

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Antal, Károly, Emri, Zsuzsanna (2019) Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal? In: Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 101-109.

A lista elkészítésének dátuma Thu Apr 25 09:28:37 2024 CEST.