Kispál, Dániel (2019) Az irodalomtanítás válsága : A konstruktivista irodalomtudomány és az irodalomtanítás lehetséges kapcsolódási pontjai a 21. században. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 22.köt.) = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Litterarum [Kánonok és kultuszok a gyermek- és ifjúsági irodalomban]. pp. 21-30. ISSN 2679-959X
Kispál, Dániel (2023) „The Flash Failure – Let The Sunshine In” Közelítések Rakovszky Zsuzsa A Hold a hetedik házban című elbeszéléséhez Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 25.köt.). Tanulmányok az irodalomtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Litterarum [Hős/nő/történetek]. 25 pp. 103-114.
Kispál, Dániel (2021) Változások az Ady‑recepcióban : Irodalomtanítási paradigmák és az irodalomtankönyvek Ady‑képe Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 24. köt.). Tanulmányok az irodalomtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Litterarum ["Félig mély csönd és félig lárma" - Ady Endre 100]. pp. 85-96.
Herédi, Rebeka, Kispál, Dániel, Kusper, Judit (2022) Irodalom és kanonizáció Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-227-4
Csató, Anita, Herédi, Rebeka, Kispál, Dániel, Kusper, Judit, Takács, Judit (2023) Olvasatok és módszerek Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-252-6
Kispál, Dániel (2021) Az irodalomtanítás válaszai a humán tudományok válságára. Alkalmazott drámapedagógia a klasszikus alkotások tanításában In: Dulce et utile – Tanulmányok Pintér Márta Zsuzsanna 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 111-120.
Kispál, Dániel (2022) Az irodalomtörténet tanításának áthagyományozódása a magyar irodalom tantárgy oktatásában, pozitivista elemek a pedagógusnézetekben In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-22.
Kispál, Dániel (2018) Identitás és metaforikusság A pillanatban In: Kitáruló ajtók : Tanulmányok Szabó Magda műveiről. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 121-129.
Kispál, Dániel (2023) Magyartanárok irodalomtanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata Nógrád és Heves megyében In: Módszerek a fenntarthatóság jegyében. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 119-133.
Kispál, Dániel (2013) Modernség, mítosz, karnevál : Folytonos identitáskeresés és az identitás hiánya - 365 napnyi karnevál az Ulyssesben. In: Tanulmányok az Eszterházy Károly Főiskola Kepes György Szakkollégiumának tudományos tevékenységéből (2011-2013). Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 174-181.
Kispál, Dániel (2018) Pedagógusok Németországban : Jegyzetek a német tanárképzésről és tanári tevékenységrendszerről. In: Érték-rend. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 65-78. ISBN 978-615-5621-92-5
Kispál, Dániel (2023) A hermeneutika lehetséges kapcsolódási pontjai az irodalomtanítással és az értékeléssel In: Olvasatok és módszerek. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-25.