Kispál, Dániel (2019) Az irodalomtanítás válsága : A konstruktivista irodalomtudomány és az irodalomtanítás lehetséges kapcsolódási pontjai a 21. században. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 22.köt.) = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Litterarum [Kánonok és kultuszok a gyermek- és ifjúsági irodalomban]. pp. 21-30. ISSN 2679-959X
Kispál, Dániel (2023) „The Flash Failure – Let The Sunshine In” Közelítések Rakovszky Zsuzsa A Hold a hetedik házban című elbeszéléséhez Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 25.köt.). Tanulmányok az irodalomtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Litterarum [Hős/nő/történetek]. 25 pp. 103-114.
Kispál, Dániel (2024) Gyerekek a sötét erdőben – Cixin Liu Háromtest-trilógiája [Könyvismertetés] Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 26.köt.). Tanulmányok az irodalomtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Litterarum [Háború és béke a kortárs világirodalomban]. pp. 141-144.
Kispál, Dániel (2021) Változások az Ady‑recepcióban : Irodalomtanítási paradigmák és az irodalomtankönyvek Ady‑képe Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 24. köt.). Tanulmányok az irodalomtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Litterarum ["Félig mély csönd és félig lárma" - Ady Endre 100]. pp. 85-96.
Herédi, Rebeka, Kispál, Dániel, Kusper, Judit (2022) Irodalom és kanonizáció Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-227-4
Kispál, Dániel (2025) Kortárs hangon '25 : Válogatás az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, a Miskolci Egyetem és a Partiumi Keresztény Egyetem Nemzetközi Hallgatói Irodalmi Pályázatából. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.
Csató, Anita, Herédi, Rebeka, Kispál, Dániel, Kusper, Judit, Takács, Judit (2023) Olvasatok és módszerek Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-252-6
Kispál, Dániel (2021) Az irodalomtanítás válaszai a humán tudományok válságára. Alkalmazott drámapedagógia a klasszikus alkotások tanításában In: Dulce et utile – Tanulmányok Pintér Márta Zsuzsanna 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 111-120.
Kispál, Dániel (2022) Az irodalomtörténet tanításának áthagyományozódása a magyar irodalom tantárgy oktatásában, pozitivista elemek a pedagógusnézetekben In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-22.
Kispál, Dániel (2018) Identitás és metaforikusság A pillanatban In: Kitáruló ajtók : Tanulmányok Szabó Magda műveiről. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 121-129.
Kispál, Dániel (2023) Magyartanárok irodalomtanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata Nógrád és Heves megyében In: Módszerek a fenntarthatóság jegyében. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 119-133.
Kispál, Dániel (2013) Modernség, mítosz, karnevál : Folytonos identitáskeresés és az identitás hiánya - 365 napnyi karnevál az Ulyssesben. In: Tanulmányok az Eszterházy Károly Főiskola Kepes György Szakkollégiumának tudományos tevékenységéből (2011-2013). Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 174-181.
Kispál, Dániel (2018) Pedagógusok Németországban : Jegyzetek a német tanárképzésről és tanári tevékenységrendszerről. In: Érték-rend. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 65-78. ISBN 978-615-5621-92-5
Kispál, Dániel (2023) A hermeneutika lehetséges kapcsolódási pontjai az irodalomtanítással és az értékeléssel In: Olvasatok és módszerek. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-25.