Tudományterület szerző szerint "Hauser, Zoltán"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 14.

Hauser, Zoltán (2002) Az Eszterházy Károly Főiskola rektorának megnyitó szavai Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 27. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Historiae [200 éve született Kossuth Lajos] Eger, Eszterházy Károly Tanárképző. pp. 7-8. ISSN 1216-4186

Forgó, Zoltán, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos (2003) E-learning kurzusok és a minőségbiztosítás kérdései Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 26. köt.). Tanulmányok az oktatástechnológia köréből. pp. 32-55. ISSN 1417-0860

Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos (2003) E-learning kurzusok és a minőségbiztosítás kérdései In: Agria Media 2002 : Az elektronikus tanulás a III. évezred pedagógiai kihívása. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 40-63.

Kis-Tóth, Lajos, Hauser, Zoltán (1982) Egy oktatócsomag hatékonyságvizsgálata Az Egri Ho Si Minh Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat, 16. köt.) = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis (Nova series, Tom. 16.). pp. 395-407. ISSN 0138-9734

Hauser, Zoltán (1984) Eltérő tanítási stratégiák összehasonlító elemzése Az Egri Ho Si Minh Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat, 17. köt.) = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis (Nova series, Tom. 17.). pp. 571-590. ISSN 0138-9734

Hauser, Zoltán (2013) Köszöntő A helyi érték. Kulturális örökség tanulmányok. In Agriam adveni [Konferencia Eszterházy Károly Egerbe érkezésének 250. évfordulója emlékezetére 2012. október 25.]. (1.). pp. 7-8. ISSN 2062-5561

Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos (2001) Médiainformatika : A multimédia oktatástechnológiája. Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. ISBN 963 9417 51 3

Hauser, Zoltán (2002) Oktatástechnológiai curriculum fejlesztése a tanárképzésben : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 49-66. ISSN 1587-9496

Hauser, Zoltán, Szlahorek, András (2012) Pedagógiai tudásmegosztó fórum projekt-menedzsmentje webes felületen In: Agria Media 2011 : „Az információs társadalom az alkotó tudás társadalmának digitális előtere. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 99-105.

Hauser, Zoltán (2013) Tisztelt Tanár Úr! Kedves Feri! (Acta Academiae Agriensis : Nova series: ; Tom. 40. Sectio Historiae 2013.). p. 5. ISSN 1785-3117

Hauser, Zoltán (2004) Über die Lehrerausbildung im Rahmen einer zyklischen Ausbildung Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a német nyelv és irodalom köréből = Germanistische studien (Bd. 5.). pp. 3-15. ISSN 1216-4194

Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos, Komló, Csaba, Szabó, Bálint (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 193-217.

Koczka, Ferenc, Forgó, Sándor, Kis-Tóth, Lajos, Hauser, Zoltán (1997) A multimédia oktatásának tapasztalatai az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskolán Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 23. köt.). Tanulmányok az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Technicae Metodi Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 232-236. ISSN 1417-0868

Hauser, Zoltán (1991) A videotechnika felhasználásának tapasztalatai a gyakorlati felkészítésben Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 20. köt.). Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Chemiae et Technicae Metodi. pp. 49-74. ISSN 2039-1422

A lista elkészítésének dátuma Mon Nov 25 22:12:31 2024 CET.