Nádasi, András, Lengyelné Molnár, Tünde, Antal, Péter, Czeglédi, László, Kis-Tóth, Lajos, Göncziné Kapros, Katalin, Kvaszingerné Prantner, Csilla (2018) Agria Média 2017 - „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” : Agria Média 2017 – XII. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás ; ICI-15 Nemzetközi Informatikai Konferencia (Eger, 2017. október 11–13.). Eger, Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5621-86-4 (PDF)
Pólya, Tamás, Göncziné Kapros, Katalin, Herzog, Csilla, Parázsó, Lenke (2015) A 8‒18 éves magyarországi tanulók videojáték-használati szokásai In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 187-206.
Göncziné Kapros, Katalin (2012) Algoritmikus gondolkodás és fejlesztésének lehetőségei In: Agria Media 2011 : „Az információs társadalom az alkotó tudás társadalmának digitális előtere. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 354-361.
Göncziné Kapros, Katalin (2015) Tanári munka eredményességét befolyásoló háttérfeltételek vizsgálata In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 284-293.