Forgó, Sándor (1982) Az oktatástechnológia tantárgy tanításának nevelésszociológiai elemzése Az Egri Ho Si Minh Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat, 16. köt.) = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis (Nova series, Tom. 16.). pp. 383-394. ISSN 0138-9734
Forgó, Sándor (1991) Felmérések eredményei videotréningen résztvevők körében Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 20. köt.). Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Chemiae et Technicae Metodi. pp. 21-47. ISSN 2039-1422
Forgó, Sándor (2002) Kommunikációképzés az informatikus könyvtáros szakon Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 29. köt.) = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 231-237. ISSN 1587-9496
Forgó, Sándor (1991) Pedagógusjelöltek az oktatástechnológia tantárgyról Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 20. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány és a pszichológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio paedagogica et psychologica. pp. 93-109. ISSN 2039-1422
Forgó, Sándor (1984) Pedagógusjelöltek komplex vizsgálata a közösségi beállítódás és szerkezet függvényében Az Egri Ho Si Minh Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat, 17. köt.) = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis (Nova series, Tom. 17.). pp. 551-569. ISSN 0138-9734
Forgó, Sándor (2002) Pedagógusjelöltek pályaorientációjára ható tényezők : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 43-48. ISSN 1587-9496
Koczka, Ferenc, Forgó, Sándor, Kis-Tóth, Lajos, Hauser, Zoltán (1997) A multimédia oktatásának tapasztalatai az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskolán Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 23. köt.). Tanulmányok az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Technicae Metodi Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 232-236. ISSN 1417-0868
Forgó, Sándor (1991) Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 20. köt.). Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Chemiae et Technicae Metodi Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola.
Forgó, Sándor (2017) Az információközvetítő szakmák újmédia-kompetenciái, az újmédia lehetőségei Eger, Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5621-12-3
Forgó, Sándor (2010) Kommunikációelmélet – üzleti kommunikáció Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. ISBN 978-963-9417-48-9
Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos (2001) Médiainformatika : A multimédia oktatástechnológiája. Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. ISBN 963 9417 51 3
Forgó, Sándor (2011) Az elektronikus tanítás eszközei és módszerei In: Elektronikus tananyagfejlesztés. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 41-64.
Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos (2003) E-learning kurzusok és a minőségbiztosítás kérdései In: Agria Media 2002 : Az elektronikus tanulás a III. évezred pedagógiai kihívása. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 40-63.
Forgó, Sándor (2011) Elektronikus tananyagok minőségbiztosítása In: Elektronikus tananyagfejlesztés. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 311-325.
Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos, Komló, Csaba, Szabó, Bálint (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 193-217.
Forgó, Sándor (2012) Új médiakompetenciák a láthatáron – az újmédia oktatásához szükséges tanári kompetenciák In: Agria Media 2011 : „Az információs társadalom az alkotó tudás társadalmának digitális előtere. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 213-220.
Forgó, Sándor (2018) A közösségi médiapedagógia, újmédiarendszer és a közösségi média In: Utak és útkereszteződések : Emlékkötet H. Varga Gyula 70. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 185-194.
Forgó, Sándor (2018) A levelező oktatástól a távtanuláson át a közösségi tartalomszervezésig és a tanulásig : Egy kísérleti kurzus tapasztalatai. In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 151-156.
Forgó, Sándor, Racsko, Réka, Csernai, Zoltán (2012) A pedagógiai kutatások eredményeinek elterjesztése és a vevőszolgálat bemutatása (A TÁMOP-4.1.2-08/1/B-2009-0002 pályázat tapasztalatai) In: Agria Media 2011 : „Az információs társadalom az alkotó tudás társadalmának digitális előtere. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 86-93.
Forgó, Sándor, Racsko, Réka (2015) A pedagógiai rendszertervezés és újmédia alapú MOOC-kurzus jellemzői a felsőoktatásban In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 365-378.