Szabadkai, Vanda (2024) Óvoda-iskola átmenet: nézetek és gyakorlatok az óvodapedagógusok, a tanítók és a szülők szemszögéből Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 169-196.
|
pdf
4_1_Szabadkai Vanda.pdf Download (2MB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagog...
| Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Szabadkai, Vanda NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar |
| Kötetszám: | 45. |
| DOI azonosító: | 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2023.169 |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 10 Jún 2024 08:00 |
| Utolsó módosítás: | 04 Júl 2024 08:32 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8143 |
![]() |
Tétel nézet |
