A különleges bánásmódot igénylő tanulókkal kapcsolatos ismeretek megjelenése a győri tanítóképzésben

Balogh, Evelin (2021) A különleges bánásmódot igénylő tanulókkal kapcsolatos ismeretek megjelenése a győri tanítóképzésben In: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021. Békéscsaba, Magánkiadás. pp. 203-212.

[thumbnail of 203_212_Balogh.pdf] pdf
203_212_Balogh.pdf

Download (694kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

Jelen tanulmány célja a tanítóképzés helyzetének vizsgálata megújulási lehetőségek számbavételével. Kutatásomban arra keresem a választ, hogy milyen mennyiségben és minőségben jelenik meg a különleges bánásmódot igénylő tanulók, elsősorban a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség témakör a tanító alapképzés tematikáiban? A leendő tanítók milyen szintű felkészítést kapnak az eltérő fejlődésmenetű tanulókkal való differenciált foglalkozásra?

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Balogh, Evelin
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 18 Már 2022 07:59
Utolsó módosítás: 18 Már 2022 07:59
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7322
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet