Hogyan támogassuk a nehezen tanulókat?

Mohai, Katalin, Csákvári, Judit, Katona, Nóra (2020) Hogyan támogassuk a nehezen tanulókat? : Útmutató a specifikus tanulási zavart, figyelemhiányos/hiperaktivitás- vagy viselkedészavart mutató tanulók integrált neveléséhez. Oktatás 2030 - Eszterházy Károly Egyetem. ISBN 978-615-5297-89-2

[thumbnail of utmutato-a-specifikus-tanulasi-zavart-figyelemhianyoshiperaktivitas-vagy-viselkedeszavart-mutato-tanulok-integralt-nevelesehez.pdf] pdf
utmutato-a-specifikus-tanulasi-zavart-figyelemhianyoshiperaktivitas-vagy-viselkedeszavart-mutato-tanulok-integralt-nevelesehez.pdf

Download (1MB) [error in script]
Mű típusa: Könyv - Book
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Mohai, Katalin
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Csákvári, Judit
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Katona, Nóra
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerkesztő
Megjegyzés: Ez a kiadvány az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 azonosító számú, „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása" című kiemelt projekt Tartalomfejlesztési alprojektje (Oktatás 2030 Tanulástudományi Kutatócsoport, EKE) keretében valósult meg.
Nyelv: magyar
Sorozati cím: Tantervi és módszertani útmutató füzetek
Oldalszám: 49
ISBN: 978-615-5297-89-2
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 15 Okt 2021 09:06
Utolsó módosítás: 15 Okt 2021 09:06
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7119
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet