Mohai, Katalin, Csákvári, Judit, Katona, Nóra (2020) Hogyan támogassuk a nehezen tanulókat? : Útmutató a specifikus tanulási zavart, figyelemhiányos/hiperaktivitás- vagy viselkedészavart mutató tanulók integrált neveléséhez. Oktatás 2030 - Eszterházy Károly Egyetem. ISBN 978-615-5297-89-2
pdf
utmutato-a-specifikus-tanulasi-zavart-figyelemhianyoshiperaktivitas-vagy-viselkedeszavart-mutato-tanulok-integralt-nevelesehez.pdf Download (1MB) [error in script] |
Mű típusa: | Könyv - Book |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Mohai, Katalin NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Csákvári, Judit NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Katona, Nóra NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerkesztő |
Megjegyzés: | Ez a kiadvány az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 azonosító számú, „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása" című kiemelt projekt Tartalomfejlesztési alprojektje (Oktatás 2030 Tanulástudományi Kutatócsoport, EKE) keretében valósult meg. |
Nyelv: | magyar |
Sorozati cím: | Tantervi és módszertani útmutató füzetek |
Oldalszám: | 49 |
ISBN: | 978-615-5297-89-2 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 15 Okt 2021 09:06 |
Utolsó módosítás: | 15 Okt 2021 09:06 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7119 |
Tétel nézet |