Közgazdásztanár szakos hallgatók személyiségprofilja az Eszterházy Károly Főiskolán

Juhász, István (2015) Közgazdásztanár szakos hallgatók személyiségprofilja az Eszterházy Károly Főiskolán In: Múltbeli tapasztalatok, jelenkori feladatok : Válogatás a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar oktatóinak tanulmányaiból (Magyar Tudomány Ünnepe 2014). Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 125-134.

[img] pdf
125_134_Juhász.pdf

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Vajon milyen tulajdonságokkal, kompetenciákkal, személyiségvonásokkal rendelkeznek a közgazdásztanár szakos hallgatók az Eszterházy Károly Főiskolán? Jellemző a hallgatókra egyfajta egyedi személyiségprofil? Amennyiben létezik egy ilyen személyiségprofil, akkor ez pontosan mit takar? A fenti kérdések megválaszolására a Myers-Briggs féle típus indikátort hívja segítségül a szerző. Röviden bemutatja az indikátor kifejlesztésének történetét, az abban foglalt dimenziópárokat, valamint felsorolja a dimenziópárok alapján kialakult személyiségprofilokat. A pedagógusok körében korábban felvett vonatkozó kutatások, valamint eredményeik ismertetésén túl, bemutatásra kerülnek az Eszterházy Károly Főiskola közgazdásztanár szakos hallgatóinak bevonásával végzett kérdőíves vizsgálat mintájának jellemzői és a vizsgálat eredményei is. A hallgatók jellemző személyiségprofiljainak rövid bemutatásával zárja tanulmányát a szerző.

Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Juhász, IstvánNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: Eszterházy Károly Főiskola, hallgató, közgazdásztanár szak, személyiségprofil
Nyelv: Magyar
ISBN: 978-615-5509-27-8
Felhasználó: Réka Kapalkó
Dátum: 16 Jún 2020 20:40
Utolsó módosítás: 16 Jún 2020 20:40
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5588
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet