Dávid, Mária, Héjja-Nagy, Katalin, Kinney, Mark
(2007)
Development of learning effectiveness and the role of group counselling in the prevention of school setbacks
Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 34. köt.). Tanulmányok a pszichológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Psychologiae.
pp. 73-88.
Mű típusa: |
Folyóiratcikk
|
Szerző: |
Szerző neve | MTMT azonosító | ORCID azonosító | Közreműködés |
---|
Dávid, Mária | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Héjja-Nagy, Katalin | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Kinney, Mark | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző |
|
Nyelv: |
Angol |
Felhasználó: |
Lilla Gyurgyik
|
Dátum: |
31 Jan 2020 10:42 |
Utolsó módosítás: |
31 Jan 2020 10:42 |
URI: |
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4687 |
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
|
Tétel nézet |