Development of learning effectiveness and the role of group counselling in the prevention of school setbacks

Dávid, Mária, Héjja-Nagy, Katalin, Kinney, Mark (2007) Development of learning effectiveness and the role of group counselling in the prevention of school setbacks Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 34. köt.). Tanulmányok a pszichológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Psychologiae. pp. 73-88.

[thumbnail of 73-88_David_Hejja-Nagy_Kinney.pdf] pdf
73-88_David_Hejja-Nagy_Kinney.pdf

Download (698kB) [error in script]
Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Dávid, Mária
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Héjja-Nagy, Katalin
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kinney, Mark
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Nyelv: Angol
Felhasználó: Lilla Gyurgyik
Dátum: 31 Jan 2020 10:42
Utolsó módosítás: 31 Jan 2020 10:42
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4687
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet