Motiváció a matematikaórákon.

Orosz, Gyuláné (1994) Motiváció a matematikaórákon. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 22. köt.). Tanulmányok a matematikai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Matematicae. pp. 155-162.

[thumbnail of Orosz_155-162.pdf] pdf
Orosz_155-162.pdf

Download (705kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

(Motivation at the mathematics lessons) The students of the Department of Mathematics study methodology. Our main purpose is to make our students teach mathematics the help of the given methods and make their lessons more interesting. So, we show some models for students in our seminars. This paper is about moti-vation at the mathematics lessons. The structure of this paper is as follows: Introduction, General thoughts about motivation. The Opinions of the pupils, mathematics examples. We divide into groups the motivations of the mathematics lessons.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Orosz, Gyuláné
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Nyelv: magyar
Felhasználó: Olga Fenyvesi
Dátum: 29 Máj 2020 11:53
Utolsó módosítás: 29 Máj 2020 11:53
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4200
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet