Orosz, Gyuláné (2001) A matematikai képességek mérése kontroll-és versenyhelyzetben. Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 28. köt.). Tanulmányok a matematikai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Mathematicae. pp. 101-106. ISSN 1216-6014
pdf
Orosz_101-106.pdf Download (4MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
This paper is about two motivated situations. We show that what kind of situation is better for pupils to give more efficiant. achivement. It was examined by using test papers among elementary schools pupils from 5th to 8th grades. Our results prove that the -controlled situation was better than competition one.
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Orosz, Gyuláné NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT |
Nyelv: | magyar |
ISSN: | 1216-6014 |
Felhasználó: | Olga Fenyvesi |
Dátum: | 23 Aug 2019 11:27 |
Utolsó módosítás: | 23 Aug 2019 11:27 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4105 |
Tétel nézet |