A mese és az identifikáció kapcsolata

Herédi, Rebeka (2018) A mese és az identifikáció kapcsolata Paideia (VI/1.). pp. 149-156. ISSN 2631-1666

[thumbnail of 149-156_Heredi.pdf] pdf
149-156_Heredi.pdf

Download (178kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

There is a wide variety of how you thinking about tales: you can regard them as plain texts, literary work, or even stories. The three approaches are interlinked, and this study will mainly examine the tale as a literary work and as a story. During reading and listening of a tale, different gates of education are opened. By its very nature, a tale is connected to the child thinks, thus giving the possibility of identification.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Herédi, Rebeka
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: Magyar
DOI azonosító: 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.149
ISSN: 2631-1666
Felhasználó: Lilla Gyurgyik
Dátum: 25 Máj 2019 06:34
Utolsó módosítás: 29 Máj 2019 11:18
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3838
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet