Herédi, Rebeka (2018) A mese és az identifikáció kapcsolata Paideia (VI/1.). pp. 149-156. ISSN 2631-1666
pdf
149-156_Heredi.pdf Download (178kB) |
Absztrakt (kivonat)
There is a wide variety of how you thinking about tales: you can regard them as plain texts, literary work, or even stories. The three approaches are interlinked, and this study will mainly examine the tale as a literary work and as a story. During reading and listening of a tale, different gates of education are opened. By its very nature, a tale is connected to the child thinks, thus giving the possibility of identification.
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | Magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.149 | ||||||||
ISSN: | 2631-1666 | ||||||||
Felhasználó: | Lilla Gyurgyik | ||||||||
Dátum: | 25 Máj 2019 06:34 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2019 11:18 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3838 |
Tétel nézet |