Koltay, Tibor (2018) New literacies meet school pedagogy: preliminary considerations Paideia (VI/1.). pp. 53-62. ISSN 2631-1666
pdf
53-62_Koltay.pdf Download (194kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
This paper is about the proper application of information literacy education to public (K12) education, based on the idea that its successful exploration requires that we adjust it to the properties of the digital environment. This can be achieved by using phenomenographic and sociocultural theories, which are explicitly grounded in theories of learning, and discourse analytical approaches that add a broader historical and sociological perspective to these.
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Koltay, Tibor NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | Angol |
DOI azonosító: | 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.53 |
ISSN: | 2631-1666 |
Felhasználó: | Lilla Gyurgyik |
Dátum: | 25 Máj 2019 06:33 |
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2019 10:45 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3829 |
Tétel nézet |