K. Nagy, Emese (2015) A Komplex Instrukciós Program mint státuszkezelő eljárás Iskolakultúra. 25 (5-6). pp. 33-46.
pdf
KIP Iskkult.pdf Download (832kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Hejőkeresztúri Modell részeként ismert Komplex Instrukciós Program (K. Nagy, 2012) olyan speciális kooperatív tanulási eljárás, amely tudásban és szocializáltságban heterogén tanulói csoportokat képes kezelni. Az alábbi írás a program magyarországi bevezetését megelőző kutatásokat foglalja össze, a hangsúlyt a tanulók közötti státuszrangsorra és annak kezelésére helyezve. Kitér az osztályon belüli rangsor kialakításának okaira, az osztály szociális szerkezete megváltoztatásának lehetőségére és a tanulók innovatív gondolkodásának fejlesztésére. Figyelmet fordít a többféle képesség felhasználásának szükségességére, valamint a csoport és az egyén értékelésének lehetőségére is.
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
Kötetszám: | 25 | ||||||||
DOI azonosító: | 10.17543/ISKKULT.2015.5–6.33 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 25 Már 2019 14:46 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 28 Már 2019 19:48 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3356 |
Tétel nézet |