A Komplex Instrukciós Program mint státuszkezelő eljárás

K. Nagy, Emese (2015) A Komplex Instrukciós Program mint státuszkezelő eljárás Iskolakultúra. 25 (5-6). pp. 33-46.

[thumbnail of KIP Iskkult.pdf] pdf
KIP Iskkult.pdf

Download (832kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

A Hejőkeresztúri Modell részeként ismert Komplex Instrukciós Program (K. Nagy, 2012) olyan speciális kooperatív tanulási eljárás, amely tudásban és szocializáltságban heterogén tanulói csoportokat képes kezelni. Az alábbi írás a program magyarországi bevezetését megelőző kutatásokat foglalja össze, a hangsúlyt a tanulók közötti státuszrangsorra és annak kezelésére helyezve. Kitér az osztályon belüli rangsor kialakításának okaira, az osztály szociális szerkezete megváltoztatásának lehetőségére és a tanulók innovatív gondolkodásának fejlesztésére. Figyelmet fordít a többféle képesség felhasználásának szükségességére, valamint a csoport és az egyén értékelésének lehetőségére is.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
K. Nagy, Emese
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Nyelv: magyar
Kötetszám: 25
DOI azonosító: 10.17543/ISKKULT.2015.5–6.33
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Már 2019 14:46
Utolsó módosítás: 28 Már 2019 19:48
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3356
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet