Mathematics teachers and differentiation - results of a survey concerning Hungarian secondary schools

Szász, Réka (2006) Mathematics teachers and differentiation - results of a survey concerning Hungarian secondary schools Annales Mathematicae et Informaticae. 33. pp. 189-205. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

[thumbnail of AMI_33_from189to205.pdf] pdf
AMI_33_from189to205.pdf

Download (257kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

Differentiation is a method where teachers adapt their teaching to the needs of individual students. In Hungary it had not been an issues until recently, although it is becoming a more and more acute need. The paper presents the findings of a survey, the aim of which was to examine the present situation of differentiation in Hungarian secondary schools.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Szász, Réka
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: differentiation
Nyelv: angol
Kötetszám: 33.
ISSN: 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 28 Feb 2019 17:06
Utolsó módosítás: 28 Feb 2019 17:06
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3024
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet