Szász, Réka (2006) Mathematics teachers and differentiation - results of a survey concerning Hungarian secondary schools Annales Mathematicae et Informaticae. 33. pp. 189-205. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)
|
pdf
AMI_33_from189to205.pdf Download (257kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Differentiation is a method where teachers adapt their teaching to the needs of individual students. In Hungary it had not been an issues until recently, although it is becoming a more and more acute need. The paper presents the findings of a survey, the aim of which was to examine the present situation of differentiation in Hungarian secondary schools.
| Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Szász, Réka NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Kulcsszavak: | differentiation |
| Nyelv: | angol |
| Kötetszám: | 33. |
| ISSN: | 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online) |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 28 Feb 2019 17:06 |
| Utolsó módosítás: | 28 Feb 2019 17:06 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3024 |
![]() |
Tétel nézet |
