Hogyan támogatható a tanulás vizsgálata Emotiv EPOC EEG eszközzel?

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Emri, Zsuzsanna (2018) Hogyan támogatható a tanulás vizsgálata Emotiv EPOC EEG eszközzel? In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 157-165.

[thumbnail of 159_167.pdf]
Előnézet
pdf
159_167.pdf

Download (1MB) | Előnézet [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/AM.2018.157
Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Kvaszingerné Prantner, Csilla
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Emri, Zsuzsanna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/AM.2018.157
Könyv alcíme: „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” (Agria Média 2017 – XII. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás ICI-15 Nemzetközi Informatikai Konferencia Eger, 2017. október 11–13.)
ISBN: 978-615-5621-86-4 (PDF)
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 31 Okt 2018 08:33
Utolsó módosítás: 08 Szep 2020 08:57
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/2350
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet