Der Bologna-Prozess und die Reform der Lehrerausbildung in Deutschland

Virág, Irén (2004) Der Bologna-Prozess und die Reform der Lehrerausbildung in Deutschland Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a német nyelv és irodalom köréből = Germanistische studien (Bd. 5.). pp. 119-37. ISSN 1216-4194

[thumbnail of 119-137_Virag.pdf]
Előnézet
pdf
119-137_Virag.pdf

Download (3MB) | Előnézet [error in script]
Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Virág, Irén
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Nyelv: német
ISSN: 1216-4194
Felhasználó: Melinda János
Dátum: 24 Okt 2018 14:07
Utolsó módosítás: 24 Okt 2018 14:07
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/2218
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet