Katona, Nikolas (2024) Hibrid oktatási technikák az angol mint idegen nyelv oktatásában In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 274-279.
A teljes szöveg nem érhető el a repozitóriumban. [error in script]Absztrakt (kivonat)
A kombinált oktatáshoz (Blended Learning) sorolt hibrid oktatás magába foglalja a hagyományos értelemben vett osztálytermi tanítást, valamint az IKT-eszközökkel támogatott online tanulást. A COVID-járványnak köszönhetően mind az általános és középiskolai, mind pedig a felsőoktatásban kiemelkedő szerepet kapott, és a pandémia lecsengése után is előszeretettel alkalmazzák az oktatásban. A tanulmány igyekszik rámutatni a két oktatási forma által kínált előnyökre és hátrányokra az angol mint idegen nyelv oktatásának kontextusában. Célja megvilágítani a hibrid oktatás sajátos jellemzőit, bemutatni annak egyes taxonómiai szerepeit. Az elméleti háttér a szerző saját oktatási tapasztalatán alapuló jó gyakorlatokkal kerül kiegészítésre a középiskolai, valamint a felnőttoktatás példáján. ----- HYBRID TEACHING TECHNIQUES FOR TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE The term "Blended Learning" refers to hybrid education, which encompasses traditional classroom teaching and online learning supported by information and communication technology (ICT) tools. Due to the COVID-19 pandemic, it played a significant role in both primary and secondary education as well as higher education, and it continues to be widely used in education even after the pandemic subsided. This study aims to highlight the advantages and disadvantages offered by these two forms of education in the context of teaching English as a foreign language. Its goal is to shed light on the specific characteristics of blended learning and present some of its taxonomical roles. The theoretical framework is complemented by the author's own teaching experience and best practices in the examples of secondary education and adult education.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Katona, Nikolas NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | hibrid oktatás, IKT-eszközök, hagyományos tanítás, online oktatás, felnőttképzés ----- Blended Learning, ICT tools, Traditional Teaching, Online Education, Adult Education |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.17048/AM.2023.274 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 25 Szep 2024 10:22 |
Utolsó módosítás: | 25 Szep 2024 10:22 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8212 |
Tétel nézet |