Középiskolás diákok önszabályozásának fejlesztése önértékeléssel

Zagyváné Szűcs, Ida (2022) Középiskolás diákok önszabályozásának fejlesztése önértékeléssel In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-119.

[thumbnail of 105_Zagyváné.pdf] pdf
105_Zagyváné.pdf

Download (303kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.105

Absztrakt (kivonat)

Az élethosszig történő tanulás feltétele az önszabályozott tanulásra való képesség. Az oktatási folyamatban a pedagógus alapvető feladata a tanulók önszabályozott tanulásának támogatása, fejlesztése. A tanulmány egy kutatótanári program részkutatásának elméleti alapjait mutatja be, ezzel célként kitűzve a kutatás fogalmi bázisának meghatározását, a fogalmak összefüggéseinek bemutatását, a kutatási probléma kibontását, a kutatási kérdések és hipotézisek megfogalmazását, valamint a kutatás módszereinek bemutatását. Mivel a longitudinális vizsgálat még folyamatban van, ezért az adatok elemzése és értelmezése a közeli jövő feladata. Remélhetőleg a vizsgálat eredményei hozzájárulnak a pedagógiai értékelés módszertanának gazdagításához.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Zagyváné Szűcs, Ida
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: önszabályozott tanulás, önértékelés, középiskola, nyelvtanulás
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Reflexiok.2022.105
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Nov 2022 10:18
Utolsó módosítás: 25 Nov 2022 10:18
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7523
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet