Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal

Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita, Furcsa, Laura (2022) Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-51.

[thumbnail of 37_Bernhardt.pdf] pdf
37_Bernhardt.pdf

Download (408kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.37

Absztrakt (kivonat)

A digitális távolléti oktatás (2020–21) – továbbiakban online/digitális oktatás – jellegzetességeit és hatásait számos empirikus kutatás vizsgálta különféle kutatási fókuszpontokkal. Jelen tanulmány a tanítók online oktatással kapcsolatos attitűdjeit tárta fel a metaforavizsgálat kvalitatív módszerével. Az adatelemzések eredményeként három konceptuális tartomány rajzolódott ki, melynek értelmében a megkérdezett tanítók a digitális oktatást lehetőségként élték meg, azonban ambivalens módon, mivel számos nehézséggel is szembe kellett nézniük. E kisebb volumenű tanulmányunk eredményei informatív adatokkal szolgálnak mind a tanítók, mind a tágabb pedagógustársadalom számára.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Bernhardt, Renáta
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Szaszkó, Rita
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Furcsa, Laura
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: online oktatás, metaforavizsgálat, ambivalencia
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Reflexiok.2022.37
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Nov 2022 09:54
Utolsó módosítás: 25 Nov 2022 09:59
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7517
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet