Kiss, Dávid (2022) Kánonközvetítés és olvasóvá nevelés az irodalomtanításban: a Jókai-paradoxon In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 95-107.
| ![[thumbnail of 95_107_Kiss.pdf]](http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/style/images/fileicons/text.png) | pdf 95_107_Kiss.pdf Download (123kB) [error in script] | 
      Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.95
    
  
  
  | Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section | 
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Kiss, Dávid NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző | 
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar | 
| DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.95 | 
| Felhasználó: | Tibor Gál | 
| Dátum: | 30 Már 2022 08:27 | 
| Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:27 | 
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7334 | 
|  | Tétel nézet | 
 
        