Herédi, Rebeka (2022) Az irodalomóra mint a tudásátadás és az interpretálás helyszíne a konstruktivizmus szemszögéből In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-43.
|
pdf
35_43_Herédi.pdf Download (91kB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.35
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Herédi, Rebeka NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar |
| DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.35 |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 30 Már 2022 08:17 |
| Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:17 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7329 |
![]() |
Tétel nézet |
