Balogh, Evelin (2021) A különleges bánásmódot igénylő tanulókkal kapcsolatos ismeretek megjelenése a győri tanítóképzésben In: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021. Békéscsaba, Magánkiadás. pp. 203-212.
pdf
203_212_Balogh.pdf Download (694kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Jelen tanulmány célja a tanítóképzés helyzetének vizsgálata megújulási lehetőségek számbavételével. Kutatásomban arra keresem a választ, hogy milyen mennyiségben és minőségben jelenik meg a különleges bánásmódot igénylő tanulók, elsősorban a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség témakör a tanító alapképzés tematikáiban? A leendő tanítók milyen szintű felkészítést kapnak az eltérő fejlődésmenetű tanulókkal való differenciált foglalkozásra?
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Balogh, Evelin NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | magyar |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 18 Már 2022 07:59 |
Utolsó módosítás: | 18 Már 2022 07:59 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7322 |
Tétel nézet |