Mohai, Katalin, Csákvári, Judit, Katona, Nóra
(2020)
Hogyan támogassuk a nehezen tanulókat?
: Útmutató a specifikus tanulási zavart, figyelemhiányos/hiperaktivitás- vagy viselkedészavart mutató tanulók integrált neveléséhez.
Oktatás 2030 - Eszterházy Károly Egyetem.
ISBN 978-615-5297-89-2
|
pdf
utmutato-a-specifikus-tanulasi-zavart-figyelemhianyoshiperaktivitas-vagy-viselkedeszavart-mutato-tanulok-integralt-nevelesehez.pdf
Download (1MB)
|
Mű típusa: |
Könyv
|
Szerző: |
Szerző neve | MTMT azonosító | ORCID azonosító | Közreműködés |
---|
Mohai, Katalin | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Csákvári, Judit | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Katona, Nóra | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerkesztő |
|
Megjegyzés: |
Ez a kiadvány az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 azonosító számú,
„A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális
fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása"
című kiemelt projekt Tartalomfejlesztési alprojektje (Oktatás 2030
Tanulástudományi Kutatócsoport, EKE) keretében valósult meg. |
Nyelv: |
magyar |
Sorozati cím: |
Tantervi és módszertani útmutató füzetek |
Oldalszám: |
49 |
ISBN: |
978-615-5297-89-2 |
Felhasználó: |
Tibor Gál
|
Dátum: |
15 Okt 2021 09:06 |
Utolsó módosítás: |
15 Okt 2021 09:06 |
URI: |
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7119 |
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
|
Tétel nézet |