Vass, Rebeka (2021) Az anyanyelvi fejlesztő játékok jelentősége az óvodai nyelvi-kommunikációs nevelésben Sárospataki Pedagógiai Füzetek (28.). pp. 97-117. ISSN 0230-0435
pdf
97_117_Vass.pdf Download (2MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Ez a közlemény tudományos diákköri dolgozatomból való, amit a 2018/2019-es tanévben készítettem óvodapedagógus szakos végzős hallgatóként az Eszterházy Károly Egyetem Sárospataki Comenius Campusának tudományos műhelyében, témavezetőm, dr. Toma Kornélia irányításával. Munkámmal I. helyezést értem el, így kaptam lehetőséget arra, hogy a campus tudományos folyóiratában publikáljam eredményeimet. Írásomban bemutatom az óvodai nyelvi-kommunikációs nevelés célját, feladatait és követelményrendszerét, az anyanyelvi játékokat, a vizsgálatba bevont óvodások anyanyelvi képességeinek felmérését és eredményeit, az anyanyelvi játékokkal történő fejlesztést és annak rövid távú eredményeit. Szeretném hangsúlyozni, hogy az anyanyelvi játékok kitűnően illeszkednek az óvodások életkori sajátosságaihoz, továbbá a komplex tevékenységközpontú nevelés során felkínált műveltségtartalmakhoz. Segítségükkel játszva tanul a gyermek.
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Vass, Rebeka NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kulcsszavak: | beszélő környezet, óvodai nyelvi-kommunikációs nevelés módszertana, anyanyelvi játékok |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.33031/SPF.2021.97 |
ISSN: | 0230-0435 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 14 Feb 2021 15:16 |
Utolsó módosítás: | 14 Feb 2021 15:16 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6850 |
Tétel nézet |