Podlovics, Éva Lívia (2021) Reziliencia és pedagógiai gyakorlat Sárospataki Pedagógiai Füzetek (28.). pp. 71-83. ISSN 0230-0435
pdf
71_83_Podlovics.pdf Download (483kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.33031/SPF.2021.71
Absztrakt (kivonat)
Jelen írásomban a reziliencia pedagógiai-pszichológiai jelenségét elemzem az általános iskolai közegben. A fogalom általános alkalmazhatósága mellett arra mutatok rá, hogy a gyerekek fogékony életkorban átélt negatív élettapasztalatát követő tanulmányi visszaesés megfordítható a gyerekek reziliens magatartásának kialakításával.
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Kulcsszavak: | reziliencia, nehézségek, tanulási technika, fejlesztés, alkalmazkodási rendszer, támogatás | ||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.33031/SPF.2021.71 | ||||||||
ISSN: | 0230-0435 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 14 Feb 2021 15:12 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 14 Feb 2021 15:12 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6848 |
Tétel nézet |