Zs. Sejtes, Györgyi (2020) Bottom-up / top-down? / Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre In: A nyelv perspektívája az oktatásban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 83-95.
![]() |
pdf
83_95_Sejtes.pdf Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/Pelikon2018.2020.83
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.17048/Pelikon2018.2020.83 | ||||||||
Könyv alcíme: | Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból | ||||||||
ISBN: | 978-963-496-168-0 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 18 Dec 2020 16:20 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 18 Dec 2020 16:20 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6757 |
![]() |
Tétel nézet |