Bottom-up / top-down? / Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre

Zs. Sejtes, Györgyi (2020) Bottom-up / top-down? / Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre In: A nyelv perspektívája az oktatásban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 83-95.

[img] pdf
83_95_Sejtes.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/Pelikon2018.2020.83
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Zs. Sejtes, GyörgyiNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/Pelikon2018.2020.83
Könyv alcíme: Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból
ISBN: 978-963-496-168-0
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 18 Dec 2020 16:20
Utolsó módosítás: 18 Dec 2020 16:20
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6757
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet