Zs. Sejtes, Györgyi (2020) Bottom-up / top-down? / Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre In: A nyelv perspektívája az oktatásban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 83-95.
|
pdf
83_95_Sejtes.pdf Download (1MB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/Pelikon2018.2020.83
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Zs. Sejtes, Györgyi NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar |
| DOI azonosító: | 10.17048/Pelikon2018.2020.83 |
| Könyv alcíme: | Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból |
| ISBN: | 978-963-496-168-0 |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 18 Dec 2020 16:20 |
| Utolsó módosítás: | 18 Dec 2020 16:20 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6757 |
![]() |
Tétel nézet |
