Zs. Sejtes, Györgyi (2020) Bottom-up / top-down? / Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre In: A nyelv perspektívája az oktatásban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 83-95.
pdf
83_95_Sejtes.pdf Download (1MB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/Pelikon2018.2020.83
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Zs. Sejtes, Györgyi NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.17048/Pelikon2018.2020.83 |
Könyv alcíme: | Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból |
ISBN: | 978-963-496-168-0 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 18 Dec 2020 16:20 |
Utolsó módosítás: | 18 Dec 2020 16:20 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6757 |
Tétel nézet |