A digitális tanulási környezet pedagógiai tényezői

Molnár, Marietta (2020) A digitális tanulási környezet pedagógiai tényezői In: Partnerstädte Überlegungen über die Pädagogie Vechta – Jászberény. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-50.

[img] pdf
39_50_Molnár.pdf

Download (612kB)

Absztrakt (kivonat)

Mivel a világban zajló társadalmi, gazdasági folyamatok számos kérdést vetnek fel a felnőttképzésben, szükségessé vált a munkaerőpiac szükségleteinek pedagógiai értelmezése és az oktatás módszerének megújítása. A képzés didaktikai feladatrendszerét ezért nagymértékben a problémaalapú tanulásnak kell megalapoznia. A munkavégzéshez kapcsolódó képességek között rangos helyet kell elfoglalnia a kommunikációnak, különös tekintettel a szakmai kommunikációs képességek fejlesztésére, továbbá nem téveszthetjük szem elől, hogy a hatékony kommunikáció egyik munkaformája a csapatmunka. A felnőttképzésben részt vevő hallgatók tanulását befolyásoló tényezők között ott van a digitális bennszülöttek növekvő számú részvétele. Összességében ennek a képzési területnek a módszertanát a tudományosan megalapozott tanuláselméletek alapozzák meg és számolnunk kell a tanulásszervezés online lehetőségeivel is.

Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Molnár, MariettaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: kompetencia-problémaalapú tanulás, hatékony kommunikáció, csapatmunka, tanuláselméleti modellek, tanulásszervezés online lehetőségei, digitális generáció
Nyelv: magyar
ISBN: 978-963-496-131-4
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 23 Jún 2020 12:57
Utolsó módosítás: 23 Jún 2020 12:57
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5761
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet