Molnár, Marietta (2020) A digitális tanulási környezet pedagógiai tényezői In: Partnerstädte Überlegungen über die Pädagogie Vechta – Jászberény. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-50.
pdf
39_50_Molnár.pdf Download (612kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Mivel a világban zajló társadalmi, gazdasági folyamatok számos kérdést vetnek fel a felnőttképzésben, szükségessé vált a munkaerőpiac szükségleteinek pedagógiai értelmezése és az oktatás módszerének megújítása. A képzés didaktikai feladatrendszerét ezért nagymértékben a problémaalapú tanulásnak kell megalapoznia. A munkavégzéshez kapcsolódó képességek között rangos helyet kell elfoglalnia a kommunikációnak, különös tekintettel a szakmai kommunikációs képességek fejlesztésére, továbbá nem téveszthetjük szem elől, hogy a hatékony kommunikáció egyik munkaformája a csapatmunka. A felnőttképzésben részt vevő hallgatók tanulását befolyásoló tényezők között ott van a digitális bennszülöttek növekvő számú részvétele. Összességében ennek a képzési területnek a módszertanát a tudományosan megalapozott tanuláselméletek alapozzák meg és számolnunk kell a tanulásszervezés online lehetőségeivel is.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Molnár, Marietta NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | kompetencia-problémaalapú tanulás, hatékony kommunikáció, csapatmunka, tanuláselméleti modellek, tanulásszervezés online lehetőségei, digitális generáció |
Nyelv: | magyar |
ISBN: | 978-963-496-131-4 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 23 Jún 2020 12:57 |
Utolsó módosítás: | 23 Jún 2020 12:57 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5761 |
Tétel nézet |