Dávid, Mária, Héjja-Nagy, Katalin, Kinney, Mark (2007) Development of learning effectiveness and the role of group counselling in the prevention of school setbacks Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 34. köt.). Tanulmányok a pszichológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Psychologiae. pp. 73-88.
|
pdf
73-88_David_Hejja-Nagy_Kinney.pdf Download (698kB) [error in script] |
| Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Dávid, Mária NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Héjja-Nagy, Katalin NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Kinney, Mark NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Nyelv: | Angol |
| Felhasználó: | Lilla Gyurgyik |
| Dátum: | 31 Jan 2020 10:42 |
| Utolsó módosítás: | 31 Jan 2020 10:42 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4687 |
![]() |
Tétel nézet |
