Orosz, Gyuláné (1997) A tanulók viszonya a matematika tantárgy tanulásához. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 24. köt.). Tanulmányok a matematikai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Mathematicae. pp. 123-129.
pdf
Orosz_123-129.pdf Download (1MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
(The motivation system of the mathematics learning) The students of the Department of Mathematics study methodology. Our main purpose is to make our students teach mathematics the help of the given methods and make their lessons more interesting. For realising they have to know the motivation system of the mathematics learning. This paper is about our experiences. The structure of this paper is as follows: General thought about motivation, mathematics learning in practice conslusions about our experiment.
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Orosz, Gyuláné NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Nyelv: | magyar |
Felhasználó: | Olga Fenyvesi |
Dátum: | 29 Máj 2020 11:54 |
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2020 11:54 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4180 |
Tétel nézet |