A tanulók viszonya a matematika tantárgy tanulásához.

Orosz, Gyuláné (1997) A tanulók viszonya a matematika tantárgy tanulásához. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 24. köt.). Tanulmányok a matematikai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Mathematicae. pp. 123-129.

[thumbnail of Orosz_123-129.pdf] pdf
Orosz_123-129.pdf

Download (1MB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

(The motivation system of the mathematics learning) The students of the Department of Mathematics study methodology. Our main purpose is to make our students teach mathematics the help of the given methods and make their lessons more interesting. For realising they have to know the motivation system of the mathematics learning. This paper is about our experiences. The structure of this paper is as follows: General thought about motivation, mathematics learning in practice conslusions about our experiment.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Orosz, Gyuláné
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Nyelv: magyar
Felhasználó: Olga Fenyvesi
Dátum: 29 Máj 2020 11:54
Utolsó módosítás: 29 Máj 2020 11:54
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4180
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet