Gaweł-Mirocha, Anna (2018) Separation anxiety and school phobia: A diagnostic analysis and propositions of the therapeutic work Paideia (VI/1.). pp. 41-51. ISSN 2631-1666
pdf
41-51_Gawel-Mirocha.pdf Download (244kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
The article is a report of quantitative research carried out by the author of this paper with children aged 7-9 individually taught after the diagnosis of their school phobia. The aim of the study was to show diagnostic differences regarding two anxiety disorder units, i.e. school phobia and separation anxiety. Also art therapy is highlighted as an alternative form of therapy for the experiment group.
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Gaweł-Mirocha, Anna NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | Angol |
DOI azonosító: | 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.41 |
ISSN: | 2631-1666 |
Felhasználó: | Lilla Gyurgyik |
Dátum: | 25 Máj 2019 06:33 |
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2019 10:44 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3832 |
Tétel nézet |