A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek fejlesztési, tesztelési lehetőségei értelmező képelemzés segítségével web 2.0-ás tanulási környezetben

Érsek, Attila (2018) A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek fejlesztési, tesztelési lehetőségei értelmező képelemzés segítségével web 2.0-ás tanulási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 91-97.

[thumbnail of 93_99.pdf]
Előnézet
pdf
93_99.pdf

Download (1MB) | Előnézet [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/AM.2018.91
Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Érsek, Attila
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/AM.2018.91
Könyv alcíme: „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” (Agria Média 2017 – XII. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás ICI-15 Nemzetközi Informatikai Konferencia Eger, 2017. október 11–13.)
ISBN: 978-615-5621-86-4 (PDF)
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 31 Okt 2018 08:14
Utolsó módosítás: 08 Szep 2020 08:37
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/2340
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet