Tóthné Parázsó, Lenke (2002) Az interaktív tanítási-tanulási stratégiák : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 144-157. ISSN 1587-9496
Előnézet |
pdf
144-157_Tothne.pdf Download (7MB) | Előnézet [error in script] |
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Tóthné Parázsó, Lenke NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Megjegyzés: | Védés helye és ideje: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Budapest, 2002 |
Nyelv: | magyar |
ISSN: | 1587-9496 |
Felhasználó: | Adrien Kiss |
Dátum: | 06 Aug 2018 06:32 |
Utolsó módosítás: | 06 Aug 2018 06:32 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/1461 |
Tétel nézet |