Tudományterület szerző szerint "Schwendtner, Tibor"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 8.

Schwendtner, Tibor (2018) Humboldt közoktatási reformjai emberképének fényében In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 63-83.

Schwendtner, Tibor (2018) Humboldt közoktatási reformjai emberképének fényében In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 63-83.

Perjés, István, Schwendtner, Tibor (2017) Intézményesült eszmék az európai egyetem történetében és mai gyakorlatában In: Egyetem - eszme és valóság. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 7-14. ISBN NEM RÉSZLETEZETT

Schwendtner, Tibor (2015) Válság és értelemalapítás : Husserl és Heidegger történelemfilozófiája a 30-as években. In: Trauma és válság a századfordulón - Irodalom, művészet, filozófia. Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 202-215.

Sárkány, Péter, Schwendtner, Tibor (2018) A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-086-7

Sárkány, Péter, Schwendtner, Tibor (2018) A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-086-7

Schwendtner, Tibor (2014) Önazonosság és praxis Heideggernél Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.). Tanulmányok a filozófiatudományok köréből = Acta Academiae Agriensis. Sectio Philiosophica. pp. 75-83. ISSN 1789-8064

Schwendtner, Tibor (2017) A német egyetemeszme dilemmái. : Heidegger, Jaspers és a humboldti hagyomány. In: Egyetem - eszme és valóság. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 71-97. ISBN NEM RÉSZLETEZETT

A lista elkészítésének dátuma Mon Nov 25 01:23:43 2024 CET.